czwartek, 19 stycznia 2012



        Gotowanie zaczyna się od dobrej książki kucharskiej ! :)

Zbieram książki od dawna. Przy ich wyborze kieruję się wieloma rzeczami - począwszy od przepisów, przez grafikę, papier. Objętość ma dla mnie drugorzędne znaczenie, szukam czegoś, co będzie inne od tego, co kupiłam wcześniej.
Pokażę Wam książki te, które podbiły moje serce i oczy. Najfajniejsze, najciekawsze, najpiękniejsze. Wszystkie wydane w niestandardowy, konceptualny sposób, w których przepisy, edycja, grafika i fotografia mają równorzędne znaczenie.
Proponuję Wam mój subiektywny zestaw książek, które szczególnie przypadły mi do gustu. Nie wszystkie zostały wydane w tym roku, jednak moim zdaniem, wszystkie są warte polecenia. Ostatnio kupuję coraz więcej książek „o jedzeniu” (np.o historii przypraw, historii przyrządzania posiłków) i czytam więcej encyklopedii kulinarnych, jednak książki z przepisami nadal są moją słabością. Znajdziecie tutaj zarówno pozycje polskie jak i zagraniczne, które możecie natychmiast zamówić.
Zapraszam.
                     Barbara Solarz Malafouris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz